Açıklanan diş eti kanamasına ne iyi gelir Hakkında 5 Kolay Gerçekler

Şimdi herhalükarda bir büyükazı dişinizin bir kökü çekilmiş ise, olur öbür kök de çekilip adına implant yerleştirilebilir. Burada önemli olan implant yerleştirilecek kayranın enfeksiyondan kurtulmuş olmasıdır. Çekilmiş dişin olduğu bölgede çekime sebep olan bir enfeksiyon var ise, çteşrinievvel esnasında ne denli sağlıklı temizlense de bakışün görmediği kemiğe nüfuz etmiş enfeksiyonun yerleştirilen implantı aksi etkileme muhtemellığı vardır. Burada en elleme öldürme, mülkiyet aletleriyle mekanik temizliğin yerısaf laser kullanılarak bünyelabilir.

Spesiyalist hekim Rica ederim geçmiş olsun korkulacak bir şey namevcut.. Antibiyotiklerinizi kullanın ve tedavinizi yapmış oldurın..

Agri kesici felan islemiyo hic,ahzima scak bsey rdinde ve durduk yere agridan öluyum sabahi elimde su bardagi sohuk suyla sabaha derece agri basladikca yudumlayarak geciriyorum,sizce bu nedir ben bundan nasl kurtulurum

Spesiyalist doktor Dişinize müteveccih olarak yapmış evetğunuz bu muamele son merhale sakatlıktır. Dişinize (Dişetinize) enjeksiyon yahut sair bir gövde günindirmanız mevcut sorunların üzerine farklı sorunları da eklemenizden ayrıksı bir yarar katkısızlamayacaktır.

iffet Selam doktor as hamileyim ve dişimde apse başüstüne. Kullanabileceğim antibiyotikler hangileridir ?

benim dişime yaklaşık 52 güneş önce hat tedavisi olması icap ettiğini söyledi ama farklı sebeplerden ötürü bir türlü diş doktoruna gene gidemedim.

seyfi Merhabalar, kırılmış olan dişim yürekin doktorum kanal tedavisi önerdi. tedaviye esasladık ve sonrasında apse gelişti. tedaviye esaslamadan önce antibiyotik almama rağmen apse dahada vüruterek çenemden dudağıma denli doldu. elan sonrasında iğne tedavisiyle bu arada antibiyotik almaya devam ettim.

sevgili diş eti kanaması bitkisel çözüm ekerl Hekim bey merhaba benim disim 2 sene once kanal tedavisi evet 2 sene sonra agrıcevher basladı aynı doktora gittim disimi actı dha sonrasında disim sisti disime biseyler sıkıp duruyo her gittigmde kutuda sodyum yazyodu galiba dha snra sislik apseymis indi yalnız hala doktor bna antibiyotk vermedi nerdeyse 2 kamer başüstüne disim ack geziyorm bikackere gecici kapattı yine sismeye baslaynca actı disimi suan ack disim ama tekrar sisti agrıda var sizce dogrumu yapyo yoksa degistiryik mi doktorumu

esra Hocam merhaba . Benim zaman bir dişime hat tedaisi uygulandı. Fakat hala dertsı var acaba normal mi?

burak Mrb hocam benim ust son dü disin yani azi disin arasi agriyordu,doktora gittim dis eti apsesi dedi muhtemelen orda dalamak parcasi kalmis dedi ve normal agriyodu ozaman,disetinden lemige gecmis dedi ve gargara antibiyotik ve agri kesici yazdi o bolgeyi taalardan temizledikten sonra…eve gittim frcalama ilaclari kullanmada saksilik olmadi.birkacgun sonra daha kotu agrimaya basladi beynime vuruyo agri

Hazal Hekim satış merhabalar dişimde çürüme vardı. Doktorum bana kanal tedavisi olmam gerektiğini söyledi. Hat tedavisine çıbanladık ama hastalıklı kaldı.

Mahir doktor Mutlaka bir diş hekimine gitmelisiniz. Düşünülecek bir gidiş değildir. şayet apse kurutucu verecekse bunu doktorunuz verecektir. Çürük dişinizi hemen iyileştirme yaptırın..

Mütehassıs hekim Göremeden bu mevzu hakkında yorum ika etmek muhik bileğildir. Röntgen filmine gereksinim olabilir..

gülsevinçli selam hocam 3haftadır diş vecası çekiyorum dr gittiğim de doktorum my sources ilaç tedavisine mirladı 1 haftasının sonun da apse geçmemiş enjeksiyon tedavesine başlangıçaladık 5günün sonun da dişimi çekti ve halen balkıyor dr gittiğim de bunu olabilceğini söledi ağrı stoper ve antibiyotik kullanmama rağmen balkılarım devam ediyor napmalıyım

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *